-

2008-10-05 | 19:20:12 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Gjort analysen,pluggat alldeles för lite. Jag vill ha cigarett, jag är röksugen vet inte varför men ja, det kan man väl också vara ibland. Skit dag vill bara grina och dö i min ångest. Eller dö just idag. 

Hoppas ni mår bättre .Ibland så vill man bara ge upp. Snart är det ensam mamma söker sen ska jag plugga mera. Tänker unna mig Fossil Fuel ben och jerrys glassen också som jag fick i present än fast jag ätit massa skit i helgen. Men tänker vara nyttig hela veckan sen i alla fall.

SKITSKITSKITSKIT

BAJSBAJSBAJSBAJS PÅ allt. Får jag grina i din famn?

Låg i min säng och lyssnade på veronica maggio det var fint iaf.

PUSSPUSS




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback