-

2008-10-06 | 21:31:15 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Fruset,tankar,känslor. Provet gick åt helvete tror jag. Ifall vi inte har matte imorgon som vi ska ha kanske, så ska jag nog kirra lite grejjer. Som internetbanken som man får göra nu när jag är gammal. Jag har vart duktig och lagt djurens rätt flyers i brevlådorna här på gatan. Finfint,hoppas någon bryr sig och ändrar sin kost!

På torsdag är det orienteringsdag och jag vill inte. Måste skriva upp mig i morgon på nån bana. Det enda positiva denna vecka är att jag ska på teater på söndag typ. Får hoppas nått kul händer.

Jag känner bara att jag vill ge upp ibland..  Det kommer nog bli en lika tråkig vecka som alla andra. Usch... I morgon ska jag nog ut och jogga lite.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback