-

2008-10-05 | 12:00:20 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
  • Ångest
  • Dåligt väder
  • Halv dåligt humör
  • Ska intill stan och fixa min konstanalys, göra något mer också kanske
  • Sen hem och plugga filosofi.
  • Jag  har den hederliga söndagsångesten
  • Jag drömde läskiga drömmar inatt och om nån kille som var råsnygg som jag inte vet vem det är. Påsåvis är drömmar spännande

        Ha en bra dag alla i alla fall! Puss




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback