-

2008-10-31 | 12:15:18 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Borde borsta tänderna och klä på mig. Men jag orkar ingenting. Vill dra till stan eller något men det ids jag inte heller. Allt känns så jobbigt bara. Borde orka göra något. 

Jag kollade nyss i en flickas bdb och jag blir alltid så avundsjuk på människor som är så himlans snygga. De får en att känna sig rätt ful. Jag önskar jag skulle orka anstränga mig och allt det där. Så jag också kunde känna mig fin. 

I dag blir nog en rätt värdelös dag som alla andra. Mitt lov har inte vart ett ganska lyckat lov på det stora hela.

Puss.

-

Har vart uppe i 2 timmar och inte gjort någonting nästan. Rätt meningslöst. Just nu är jag nojjig och tänker för mycket. Lyssnar på Anna Järvinen och Annika norlin-för varje hjärtslag <3.

Jag vill bara vara tillsammans med någon. Jag saknar kärlek.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback