-

2008-10-09 | 13:32:58 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Jag orkar ingenting idag. Tankar,gråtig.  Allt blir ändå bara till skit... Saknad. Vill resa bort. Komma bort... Bara do it då. Men vet inte vart. Till Stockholm vore ju fint iofs. Men jag vet inte. Jag får se. I morgon blir kanske en fin fin dag.  Umgås med Finaste Carro hoppas jag.

-

Nu har jag rödare hår och lent hår, använde en inpackning jag har haft jättelänge,vill ha fler såna ju, men får köra med olivolja hädanefter det sägs ju ska vara bra för håret. Jag försöker ringa carro men det tutar bara upptaget. Får prata med henne imorgon då. Synd att hon ringde och jag inte hann svara dock. I kväll såg jag på film Ha ett underbart liv, den var fin, ni borde också se den.

Jag är så jävla ensam och grinig just nu. Fyfan. Less på det här. Ta min hand eller låt bara bli. Eller sov med mig inatt så blir jag glad.

PUSS.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback