Underbar natt

2008-03-22 | 03:33:12 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
pratat med finaste i flera timmar, fast hans dator började krångla nyss, så han är inte tillbaka än, men har ju pratat med honom hela kvällen och natten så xD.
Sitter och lyssnar på Doktor Kosmos och borde sova,men orkar inte gå och lägga mig än.
Blev ingen långpromenad idag, får bli efter jag sovit inatt i stället :):

Hoppas det är sol ute bara, annars är det ju lite tråkigt att promenera ensam, tråkigt att hunden är hos Elin hela helgen.


Jag tycker om dig sjukligt obeskrivligt mycket och saknar den där fantastiska närheten sjukt mycket,men pallar fan 2 veckor till innan jag får närhet <3<3<3. Närhet är som en drog, fast en bra drog, har man fått det en gång så vill man ha mer :D.

Usch,börjar bli trött fast det är ju bra då har jag en anledning till att gå och lägga mig ^_^



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback