Trötter

2008-03-10 | 19:58:37 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Läst massa i boken nu i alla fall, sitter här och softar, ska läsa ut boken innan jag somnar, annars i morgon. Hoppas jag får göra bort det i morgon,skitsamma om det går åt helvete, huvudsaken man gjort det i alla fall liksom.

Är äckligt trött just nu och vill bara sova! >.<, ska se på lite outsiders eller något, sen ska jag nog gå ut med hunden och halka mig lite i isen, otrevligt! ;/

Orka att det aldrig kan bli vår eller sommar? Sjukt irriterande! Eller iaf att det aldrig blir vår... >.<.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback