Tjockis.

2008-03-08 | 22:24:28 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Känner mig som en tjockis med värste ölmagen och jättemycket fett, känt mig som en sån hela dagen idag. Skitdag idag faktiskt, i morgon kommer bli ännu värre dock...>.<. Massa ångest och skit, hatar det! Har jättetråkigt just nu och saknar dig så jag dör, men ska sluta skriva det, ska sluta vara dryg. För du saknar säkert inte mig,eller jag vet ju inte. Jag är bara tragisk och patetisk. Känner mig som tjejen i pappa pralin också.. >.<. :/

Ska kanske se simpsonsfilmen nu eller kolla om något annat spännande går på tv nu. Bajs på livet just nu iaf. Jag vill gå i dvala.
Jag vill bara kunna må bra.

I dag var jag dryg mot min syster, tror hon tyckte jag var dryg, när jag satt där och påpekade felen på mig själv.
Jag orkar inte må så här. Jag vill må torsdagskent rockande, jag vill må som man gör under en underbar konsert!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback