Skönast att vakna tidigt

2008-03-23 | 09:35:56 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
för då känns det inte som om man har sovit bort hela dagen, hur roligt är det att vakna 14 på eftermiddagen? Det är helt värdelöst, somnade vi ett i sängen här xD, så klev upp 9 lagomt bra tid :).
I kväll är det Erik och Mackan roligt program, väldigt underhållande må jag säga!

Det är sol ute idag också och det är trevligt med lite sol. Drömde konstiga drömmar i natt, fast minns de inte nu, men konstiga var de iaf!.

Ska nog gå och äta frukost snart, sen bara slappa  ett tag, slappelislapp morgon är bra grejjer. :)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback