Så bär jag cindys torterade leende på mina läppar

2008-03-16 | 16:39:47 | Direktlänk | | 3 Kommentarer

Skönt, vi kom framtill något efter en lång disskusion. Ingen paus, inget tar slut. Bara kämpa i 2 veckor till, till han har gjort sin praktik, så kan vi ses igen.

Jag är ju så smart och säger "Är kärleken tillräckligt stark så överlever den allt".
Jag tror att det här kommer gå.

Allting går om man vill!
Sen åker jag ner till stockholm ändå på lovet, än fast jag inte kan träffa honom, men jag kan åka ner till Jonas istället, bara ta pengar från mitt sparkonto, hinner ändå få mer pengar på 2 veckor..

Fast egentligen har jag ju inte råd, men jag får åka någonstans, bara jag aktiverar mig hela lovet, så jag slipper må dåligt.
Allting ska gå, allting går om man vill.
Än fast man är rädd, men det gäller bara att vara positiv helt enkelt!

Nu känns allt enklare iaf. Lättad i hjärtat. För när vi kommer ses då kommer, allting komma tillbaka och kännas lika rätt igen, som det gjorde första gången vi sågs. Allting ska gå, om man bara kämpar.

Jag är stark, så jag klarar allt, eller något!


Susanne

Det är så man ska tänka. :)
Det är inte det lättaste att ha ett distansförhållande, speciellt inte när båda pluggar. Jag vet ju själv hur jobbigt det var när jag var tillsammans med Nicklas. Saknaden efter varandra var väldigt stor, men man får försöka att ändra saknaden till längtan istället.

2008-03-16    18:09:53    http://susannee.blogg.se
Jonas

Skönt att det löste sig ändå :)
Åh, ja kom hit snuppan! :D
:**:

2008-03-16    19:38:57    http://taza.blogg.se
Alexandra N

Ni klarar det nog, bara ni vill :) Kämpa på för kärleken :DD

2008-03-16    20:15:07    http://tiominuter.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback