Måndag i morgon

2008-03-09 | 12:26:38 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
slut på lovet och jag dör i ångest.
Jag hatar ångest, ångest är bajs.
I dag ska jag nog läsa massa mer i den dåliga boken, skriva cv är ju rätt lätt egentligen.
Vara deppig över att det är söndag.
Bajs, tjohej.

pandawhore

jag hatar med ångest. det värsta som finns >:
vi får döda ångest på arvika!

2008-03-09    14:43:24    http://pandawhore.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback