Kent idag :)

2008-03-06 | 12:16:54 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Ska nog gå och äta och sådär snart, det är 4 timmar tills Tidda från H-sand är här och sen ska vi nog äta på max och sen ska jag träffa Cilla, sen blir det att köa innan familjen och kent spelar, åhhhh <3. Det kommer bli det bästa på hela lovet, att få se mina kent älsklingar igen!
Har inte gjort något vettigt på lovet, men ska snart börja läsa den dåliga boken, som jag borde ha läst på engelska heh....

Måste göra CV, alltid en massa måsten, det är jobbigt, men bara att kämpa på, måste ändra tiden på make up store också.. >.<, jobbigt eller inte, haha.

Sitter och lyssnar på kent nu, ska nog se på filmen "Tillsammans är man inte ensam" När jag kommer hem i kväll.
Nej nu ska jag kila och äta frukost! Skriver mera sedan :*

Ha en bra dag alla för det tänker minsann jag ha!

Jonas

Ha det riktigt trevligt ikväll ;D Åh, vad gott med max, där måste jag äta då jag är frisk igen hihi! Åh, men CV är ju otroligt trevligt och skriva :D HIHI!
:*

2008-03-06    14:08:02    http://taza.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback