jag är dålig.

2008-03-02 | 00:35:27 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Jag siter här och skakar och har ångest. Jag förstår inte varför man börjar skaka, jag förstår inte skakandes uppkomst. Antagligen för att man fryser eller något jag vet inte. Sitter här och lyssnar på kent- ensammast i sverige. Och hoppas på en sak, men jag är rädd också, massa rädd och jag skrev nyss ett pinsamt pm och jag hatar att må så här med ångest och massa bajs, jag vill ju bara må bra. Jag vill inte klaga i min blogg hela tiden.
Jag hatar att må så här, jag vill må bra, jag önskar bara jag kunde det.

Jag önskar så mycket, att jag kunde sluta klanka ned på mig själv,att jag skulle kunna tycka om min kropp och acceptera den. Att jag skulle kunna tro att jag är en bra människa.
Men nu ska jag sluta,för jag har inget vettigt att skriva och lägga mig ned i sängen här tror jag och läsa eller något annat vettigt.

Detta blev en dålig helg... >:<
Jag hatar seriöst att inte ha någon bredvid mig nu som jag kan krama...>.<.

Jonas

Om jag hade bott kvar i övik, hade jag kommit och kramat dig!
:*

2008-03-02    13:17:48    http://taza.blogg.se
Jonas

Tack! det är du som är snygging!
det kommer nog gå rätt bra, eftersom det är lätt och jag har lätt för biologi! ;D

2008-03-02    13:31:46    http://taza.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback