Du har lärt mig allt jag kan om att hålla ryggen fr,iDu och jag kan slåss om en plats i solen...

2008-03-25 | 11:18:39 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Kents låttexter är så himla braiga! Like,like. Vaknade första gången halv 8 men somnade om till halv tio och klev upp någon gång runt då. Åt  risgrynsgröt till frukost och det var massa mumselimums och det får mig att tänka på mumsmumsi mums dig! :*

Ska intill stan halv 2, så ska snart rasta hunden för att sedan göra mig spexiflex, kan ju inte vara ful om jag ska intill stan liksom. Jag vill bara ha vår just nu, det snöar bara och blir aldri vår. Men snart blir det nog vår, får väl be till gud eller något, snart har jag 100 inlägg i min blogg,wohoi!

Fick ett mejl från en person som typ känner angelica, som ville ha pengar av henne o fråga vart hon hade tagit vägen, o jag bah öh, jag vet inte.
Jobbigt när man inte vet saker och ting!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback