Djurens rätt

2008-03-26 | 11:20:12 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
I går var jag och Anna ute på stan för att dela ut djurens rätt foldrar, det gick massa bra och var trevligt! Liksom det går ju till en bra sak och h oppas någon tog del utav det och blev medlem, man kan alltid hoppas. Sedan träffade vi Susanne och det var mycket trevligt, Susanne gjorde sin snygga tatuering, najs som fan blev den!

Nu sitter jag bara här efter en god natts sömn och ska snart äta frukost <3,  blir kanske stan med syster senare idag, jag vet inte. Jag mår bra och det är så skönt, att  inte ha elaka tankar som snurrar runt inuti mitt huvud.

Pratade med Babe i natt och det är alltid lika trevligt och han säger söta saker som gör mig gladare än gladast <3.

Drömde om sockarna, jag har ångest,ångest, vill någon köpa sockar av mig? Det finns 40.-45 mönstrade,svarta tunna och sportsockar och i tjej stl vita 36-40. Men ska be pappa försöka sälja på jobbet, sen får ja ta och gå ut och sälja.

Drömde massa konstiga osammanhängande drömmar innan jag vaknade det handlade om teater, johan hade blivit slagen, såg mina gamla klasskamrater och sen så minns jag inte så mycket mer.

Hoppas det är något bra på tv som jag kan roa mig med, vet inte vad jag ska hitta på annars just nu.

image20

I opera går det tydligen inte att ändra bilden i vilken stl man vill ha, det var ju lite dåligt, men där iaf jag och Anna när vi stod vid gallerian och delade ut! Foto:Susanne







Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback