Det handlar bara om att överleva

2008-03-10 | 15:55:28 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
För mig iaf, men man ska väl kunna må bra också, men jag vet inte hur man mår bra, men det är bara 8 skoldagar sen är det lov igen :).
Jag sov dåligt i natt och hade svårt för att somna, så jag känner mig som en zoombie idag och äckelhassan har börjat sitta på Lundbergs i stället för på UH och äckla sig :/, inge kul att sitta där när han sitter där,för han är lite småläskig, man har ju hört massa saker om honom...

Var äcklig mat på skolan idag, rödbetsbiff och pärern, int nå gott int! Så det blev morotsmackor specialite. och risgrynsgröt när jag kom hem, som inte heller var nå god, euroshopper är godare än bobs skit. Så det blev kanelknäcke bröd också <3.

Oj,vad jag pratar om mat, men mat är bra, provade en t-shirt eller mja tunika i dag på Indiska som är på rea, som jag ska köpa tror jag, den var lovely!

Ska gå och läsa en dålig bok nu, tror jag ska göra det i morgon, får prata med sofia eller helt enkelt stanna tills tre och se fall hon dyker upp då, men fall jag ser henne i morgon får jag väl prata med henne, bäst att läsa ut boken iaf, som jag fuskläser på svenska i stället för engelska, men hon får inget veta :D.

Blir lite störd på att jag inte har pratat med dig på länge, men får väl prata med dig snart hoppas jag!
I kväll är det outsiders eller så ser man på männen som gör om hus!;D

Nu ska jag gå,tjopidobido hej!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback