Det är sol ute

2008-03-04 | 11:47:14 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
så jag tänker äta lite frukost och ta mig en långpromenad med hunden,fota lite fina bilder kanske? Jag hatar detta sportlov än så länge,för det är så tråkigt och dåligt. Jag borde intill stan och låna den där dåliga boken och läsa den, eller kanske ladda ner filmen? ÅH,allting ger mig ångest,jag är en ångestladdad person.

Kom på nu också att tiden på makeupstore måste jag ändra för sminkningen, bajs?, fast kan ju ändra den till 4 eller något bara. Såna där saker gör mig irriterad, har inte ens tänkt på det först nu ehe.

Hoppas han kan komma hit i morgon,jag har ju köpt biljett till Kent och allt, annars får jag ge bort den till någon eller sälja den billigt. >.<.. Eller så får mamma gå på kent haha? Näh, det lär hon ju inte vilja göra,ehe.

Men jaja, nu ska jag äta frukost, ha en bra dag alla!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback