Bdb-bajs.

2008-03-17 | 19:40:37 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
de har gjort om designen så de är jättefult och nu fixar de,jag har tråkigt och jag orkar inte hitta på något. Så jag vet inte vad jag ska ta mig till nu :P. Borde plugga,men jag orkar inte. Funderar seriöst lite på antidepp, men jag tror inte jag skulle få de. Kan inte ens svälja tabletter ändå så. Men jag vill inte må så här hela tiden,det går upp och ner hela tiden. Oftast är det dåligt.
Vill inte att ha alla dumma tankar som svävar i huvudet. Hur länge har jag vart i deprissioner egentligen då? Ja kanske sen jag var 14, i 3 år, lite småjobbigt..... Fast det är ju inte jämt dåligt som tur är.Hoppas jag får mina böcker i morgon som jag beställt <3

Såklart är inbillade sjuke då jag ska träffa min pojke (12 april). Men skitsamma, jag vill ändå inte åka dit, känns jobbigt att umgås med klassen sådär och känna mig ensam....
Fast hade ju vart kul att se den förstås..>.<.

Jag tycker inte om att tänka framåt, men  jag vet ju att vi kommer träffas då, då han har praktik i två veckor från och med i helgen,blehh.

Jag tror jag ska sova tidigt i kväll, iaf vid elva-tolv och inte ett ;P.

Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-03-17    20:01:47    http://wiiiberg.tjejsajten.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback