Bara en tråkig vanlig lördag

2008-03-01 | 21:49:58 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
i mitt liv, men vi gick i alla fall på stan idag och jag fyndade August Strindberg- Röda Rummet, här ska det läsas minsann, fast jag fyndade inte, för pocketboken var inte på rea.
Jag vill göra något kul och jag vill umgås med dig, dig,dig,dig,dig.
Bajs.

Jag har fått finnar på min haka och känner mig ful, jag hatar finnar,men det har ju något med tonåren att göra,finnar,finnar,hela jävla tiden!
Nu är det lov och det är skönt , men det började illa med att Konrad dog,bajs på det eller något :>.

Jag hatar att det  var längesen vi pratade massor,jag hatar att det känns som om du kommer inte komma till mig,.
Men jag är säker på att du kommer komma hit på måndagnatt, men jag är rädd.
Fast vet inte vad jag är rädd för egentligen. Har bara konstiga känslor.
Jaja, nu ska jag gå och se film eller något sånt najsmajs typ.

Just det framsidan till boken är jävligt snygg, jag tycker om framsidan till August Strindberg och jag tycker om August Strindberg,han är snygg!
Ja, faktiskt!

Men fortfarande är min Andreas snyggast :*.

Tjohej.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback