MY FEET HURTS!

2008-06-27 | 00:09:41 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Den har gjort ont i cirka en vecka nu. Fast inte så ont, jag härdar.
Nu ska jag smörja in med zon 2 gånger om dagen i tio dar, så kanske värken försvinner.
Stod att man skulle behandla i tio dar, men jag har glömt smörja in 2 gånger om dagen.
Men det blir bättre och bättre hoppas jag iaf.

Hoppas ni har en fin natt
I dag ska jag träffa Susanne, det blir fint <3



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback