Jag tycker

2008-06-03 | 21:29:10 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
-Det är skönt att jag får sommarlov i morgon
- Jag vill inte lägga mig än men jag har inget att göra och det gör mig rastlös
- Farmor och Farfar var här men farmor var lika jobbig som vanligt.... Usch, hon låter farfar inte göra något alls nästan.
- Jag har suttit ute mest hela dagen och det var massa skönt
- jag lagade mat till mig själv och det smakade lika illa som vanligt, för det blev överkokta makaroner och alldeles för mycket sweet chilisås på makaronerna och majsschnitzeln men men!
- Mitt balsam tog slut, så jag måste köpa nytt, orka att henna balsamet ska vara i så liten förpackning.
- Jag har ångest över allt och ingenting och det suger. Jag hatar ångest.
- Men igår så var norska filip och fredrik massa bra, jepp! Jag blev förälskad i killen med namnet som börjar på B jag minns nämligen inte v ad han hette. Han var SNYGGAST <3.

-Men nu ska jag dryga på msn för jag har inget bättre för mig.
-Dessutom har jag haft ett problem idag, Jag har haft för lite att göra. Vissa har för mycket att göra men jag hade för lite att göra. Ehe. Det sög lite.
Mitt liv är ointressant jepp och jag läser allas bloggar, eller många bloggar, för jag har inget bättre för mig. Men de är kul att läsa andras bloggar. Fast de lär inte vara så kul att läsa min blogg,hehe!
Men ja min dag har vart bra än fast jag har haft för lite att göra jajemen.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback