Kreativt oj vad kreativt idag är det onsdag...

2008-01-23 | 09:10:54 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Nyss haft kreativt skrivande, eller har fortfarande, men vi fick gå och sätta oss vid datorer. Ska skriva en krönika, ingen aning vad jag ska skriva om. Lär ju bli en mörk en, eller så kanske man ska skriva om kärlek? Jag vet inte :D. Måste bara få någon lysande ide. Har teater sedan framtill lunch härligt! Samhällsprov på fredag. Ska plugga i dag till det. Svenskaprov nästa vecka och krönikan som ska in då. Alltid massa läxor,men man klarar sig. När man har något bra att tänka på i vardagen.

Onsdagar har en tendens att vara helt okej,eftersom vi har så lång lunchrast i alla fall,fast det är lite jobbigt att ha sån lång lunchrast också, men men. Det funkar. Jag vill sluta nu, men slutar halv 4 idag. För då ska jag ringa baby<3.

Jag är trött, fast i morse orkade jag fixa mig. Poäng till mig liksom eller något. Jag saknar dig <3.. Men 9 dar kvar nu tills vi ses igen <3.
------------------------------------------------------
Nu skiter jag i om du läser min blogg igen, men jag fattar inte den där människan,helt besatt utav honom än fast hon är hans ex.
Men jag tänker bara säga att någon bättre människa än honom finns inte, för du är det finaste jag vet och du finns i mina tankar.
Och jag längtar mer än någonsin redan.
Jag hoppas denna vecka och nästa vecka går SNABBT, okej redan torsdag,jobbig dag i morgon och prov på fredag,hipp hipp hurra? Men samhällsprovet ska nog gå bra hoppas jag.

När det väl blivit fredag är det bara 7 dagar kvar och sen när 7 dagar har passerat, så kommer lyckan och bli total. Spendera helgen med en väldigt fin pojke och sedan träffa en väldigt bra vän :) samtidigt. Kan det bli bättre? Vara i Stockholm ett ställe, där allt är fint och bra. Det är mysigt att åka pendeltåg också och allt sånt där. Trevligt att åka buss långt också,fast än man får ont i rumpan av att sitta så länge. Men i alla fall.

Påtal om inget, jag vet hur du ser ner på alla. Jag vet hur du inte tycker om mig. Men det skiter jag i . För det finns andra människor som tycker om mig. 

Jag får skriva vad fan jag vill på min blogg, för det är min blogg. Jag skriver av mig. Jag kan skriva jag hatar jesus, än fast jag inte knappt vet vem det är.

Nej, nu ska jag nog hoppa ner i min säng och drömma fina drömmar (hoppas jag)? Jag vill inte drömma om att min syster blir helt cp i huvudet :(, för hon är verkligen inte cp i sitt huvud, hon är bara lite majsig.

Nåväl, godnatt lev väl!

Du är min solstråle på tal om inget som skiner upp i den gråa världen.<3




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback