IRRITATION!

2008-01-23 | 18:51:48 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
I dag var vi JÄVLIGT irriterade som fan alltså. Varför kom inte människan på repetion ?Det är det viktigaste som finns att vara på en repition. Vi blev JÄVLIGT irriterade må jag säga.
Håller på att ladda ner Amelie soundtracket nu <3. Borde plugga men jag är så jävla lat. Jag vill bara vara med min babe. Men har prov på fredag i samhälls och har pluggat litegranna i alla fall.

Hoppas hon kommer på fredag,annars får vi ta ett jävla snack med henne, om hur viktigt det är att vara med på lektionerna!

Den där människan

Jag hade min anledning till att inte kunna komma idag.Förlåt mig att jag inte kunde höra av mig, men jag har inga pengar på min mobil tyvärr. Och är det inte bättre att säga direkt till mig istället för att snacka skit om mig på bloggen?/den där människan.

2008-01-23    21:30:24   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback