Onsdag

2008-02-06 | 16:46:14 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Åh fyfan vad glad jag blev! Kulturprovet är förflyttat tills på måndag, åh vilken tur, kan plugga massa i helgen då! I övrigt bra dag på skolan idag! :)

Skrev massa dikter på kreativt skrivande, när vi skulle läsa dikter egentligen men det gjorde jag också, lägger väl upp nån dikt i morgon. Glömde boken i skolan. Promenerade hem så nu behöver jag inte känna mig tjock i alla fall! Åt en supergod apelsin,apelsiner är det godaste som finns,när de är goda så att säga!

Nästa helg är det teaterfestivalen, vet ej hur mycket det kostar 11.30 och 12.30 på söndagen spelar jag, kom och titta Ö-viksbor! :)
Har inte så mycket att säga idag, en bra dag i dag helt enkelt bara.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback