Jag saknar dig.

2008-02-11 | 22:49:42 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Så jag går sönder,hoppas tiden går fort!! Nu känns allt så långt borta. Umgicks med bästa Susanne idag efter jag slutat, det var trevligt :). Vi såg på film,pratade och softade bara massa. Jag börjar bli jävligt irriterad på en sak här i livet, men så kan det vara.

Vi fick Kulturhistoria provet framflyttat i alla fall det var skönt. I morgon ska jag ha en slappar dag när jag har slutat. Ska hem och se på film och bara softa massor!!!! <3. Lyssnar på Frida Hyvönen nu och fryser massor, orka frysa >.<.

Jag önskar jag var lycklig,men jag är på godväg :).



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback