Alla hjärtans dag!

2008-02-14 | 13:10:26 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Jag är hemma och sjuk idag, eller bara lite förkyld och lat.  Alla hjärtans dag är så jävla överskattat. Ett jävla påfund är vad det är säger jag bara.
I morse så orkade jag bara inte kliva upp och i natt var jag rädd för att sova för jag trodde döden skulle komma och ta mig i natt. Drömde massa konstiga drömmar som jag inte minns nu. Vill fota massor men har ingenting att fota. Men någon dag ska jag ut och fota och ta fina bilder!

Tar det bara lugnt idag och ska knarka lite te snart. Är bara så less på allting just nu och saknar..

Ni alla får ha en bra alla hjärtans dag! Men det lär jag inte ha, eller det är  bara som en vanlig dag för mig för Andreas kan jag inte träffa först om 2  veckor eller något. Längtar.<3



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback