Vill inte vara ensam!

2008-04-04 | 21:33:13 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Inte just nu i alla fall. Det är bara jobbigt. I dag på idrotten var det avslappning och jag höll på börja gråta, men höll mig.
Det är så jobbigt just nu.
Låtsas att jag hatar dig då känns det bättre.

Har lite nya kläder och det är glädje en sekund. SItter med hårfärg i håret och det bara rinner och rinner. Hoppas det blir bra annars blir jag ledsen. Skulle säkert kunna börja gråta bara för det om det skulle bli dåligt.
Var med Susanne idag och det var lika bra som vanligt.

Pappa och Mamma fick reda på idag att de tagit slut och de brydde sig lika lite som de alltid brukar göra.
Fattar inte, de sa inte ens vad tråkigt eller någonting. Bara dissade allt.
Men skitsamma,jag bryr mig inte.

Joel bästa internetvännen ska på arvika i år och det kommer bli massa fint att träffa honom, helt najs ju och dessutom ska Tyra dit som jag aldrig har träffat heller och jag försöker få Susanne att åka dit, hoppas verkligen hon åker dit :)

Hoppas ni har en trevlig fredag

UPPDATERING:
Mitt hår ser förjävligt ut och jag mår bajs.
Vågar inte sova och drömma dåliga drömmar heller.
Lyssnar på Nina Rochelle och känner mig sjukt ensam.
och bajs på allting.
Vill på kulturgrejjen på brux i morrn men vet inte om jag orkar, då det lär räcka aslänge :////

böhh.
Vill klaga på allt nu, som jag gjorde i min bdb heh.

Susanne

Älskade bästa vän! Om jag ändå kunde få dig att må bättre. Just nu är jag full like a kastrull tack vare Pär som drog mig på plattan. Men, skit samma. Du ska inte känna dig ensam. Du har de som bryr sig om dig och finns där för dig oavsett vad, jag är en av dom. Och jag ska försöka fixa så jag kan följa med på Arvika. Tänk på att det finns de som är bättre än *honom*, det enda du kanske behöver göra är att lära känna personen innan du blir tillsammans med den så slipper det kanske bli så här.

Jag hoppas du orkar gå på Dia Psalma imorgon, det skulle i alla fall vara trevligt. Om inte så får du gärna höra av dig. Puss och kram finaste vän!

2008-04-05    02:00:11    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback