TIMERN

2008-04-26 | 23:08:19 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Okej jag erkänner jag övereagerar och jag är massa trött och ska nog sova snart
Hej alla och
Dessutom så är inte min internetvän inloggad på msn och jag ville prata med honom innan han åker till Belgien i morgon.
Men ialla fall timern spökar.
Jag satt i vardagsrummet när skadan skedde jag hörde ett ljud och då började timern låta.
Helt utav sig själv.
Pappa sa det kanske var någon som råkade komma åt den
Men jag tror att det var timer spöket.

Men nej,jag är nog bara för paranoid nu och det är nog inget farligt
Bara inte timer spöket låter igen.

Detta kan låta som något som är med i Det Okända men man vet aldrig.
Nej nu ska jag inte ödsla min tid på att skriva om det okända

Detta är det konstigaste inlägget någonsin kanske.
Men timern började faktiskt låta av sig själv och det var lite läskigt.

Engelsksommarraring

puss på dig sötnos!
kommer sakna dig som fan. tänka på dig varje dag

2008-04-27    11:34:37   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback