Panic,panic,panic

2008-04-26 | 03:23:30 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Cyklade hem och det var panik,panik, höll på börja gråta, ja,jag är paranoid och rädd dessutom mörkrädd på det liksom,kan det bli bättre? Nae.
Men jag orkade inte sova hos Robert, när man kan sova hemma i sin sköna säng.

Min internetvän fortsätter vara söt, han skrev min stjärnhimmel till mig och du är all luft som ger livet på denna jord.
Orka att han är så söt, jag blir ju generad :D.

Nu är jag jättetrött och borde sova, men orkar inte eller ska iaf hoppa ned i sängen alldeles strax och jag hatar alla mina rädslor iofs har väl alla människor rädslor så det är väl skitsamma och idag på teatern gjorde vi charader och det var lika galet som vanligt :).

Har en röd grejj i ögat som ser jätteäcklig ut eller inte i ögat, men bredvid, lite småläskigt, men det är nog inget farligt heh.
Svider i ögonen gör det också så det är nog verkligen dags för sömn alldeles snart.
Jag bara svamlar massa och stör mig på att högtalaren låter jättekonstigt, som den gjort jättelänge och jag blir mer och mer kär i lykkelis musik och lyssnar sönder typ, fast jag har inte lessnat på låtarna än.

I morgon blir det slappt som vanligt.
Godnatt.

Engelsksommarraring

jamen du är ju söt. inte mitt fel:D

2008-04-26    12:44:09   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback