"Någon har tittat på mossa och gjort ett tyg av det.!"

2008-04-26 | 00:36:48 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
I dag var en soft dag såklart och vi var upprörda eller jag är fortfarande upprörd över att skolchefen katarina har ringt till kommunen och sagt att teaterlinjen ska nedläggas och då undrar man varför? Och hur fan kan man lägga ned en linje om det är folk som söker? Det var 4 eller 6 som sökte första hands och 20 andrahands hur fan kan hon då få för sig att man ska lägga ned?
Jag blir upprörd minsann!

Sitter hos Robert nu och softar bara och pratar med min internetvän och det är najsmajs. Är för lat för att orka cykla hem och nu är det helg igen och det är alltid lika trevligt. I morgon är det hamlet på tv kl 19.45 på 2:an och det får ni verkligen inte missa!"

Jag har vart jätteseriös i kväll och kört Hej jag heter bert grejjen och ponnyleken, man blir minsann lite svettig av bert :)
Ni får ha det så trevligt alle tills vi hörs igen.
Pussar och kramar.

Eller ja citat är från ernst :) Ernst våran love : ) Ernst som var med i sommartorpet!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback