Livsglädje

2008-04-15 | 18:17:20 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Det är sol ute och det är ett tecken,våren håller på att komma, låt inte våren snöas över en gång till!
Gjorde religonsprovet idag, gick inte så vidare bra, men äsch livet går vidare, jag svarade iaf på det mesta.

Ska lägga in lykke li i min mp3 snart, lykke li är ju lyckan.
Jag tänkte på en sak nu, varför säger alltid vi svenskar att jag mår bra? och sen är det inget mer med det, man säger att det är BRA innan man tänker efter, fast nu när någon frågar mig hur jag mår och om jag är deppig säger jag, det är helt okej,det funkar.
Säger nästan aldrig jag är deppig idag, för jag orkar ju såklart inte förklara.

I dag när jag kom hem hade mammi köpt hellokitty påslakan åt mig då blev jag glad<3. HELLOKITTY ÄR SKITEN LIKSOM!!!! :D

Har en jävla stark arvika längtan nu,ta mig bara dit, är du snäll gud.

Teaterlektionen idag var inge vidare, tråkig jävla sketch eller vad man ska kalla det för och dessutom på engelska, men jag ska inte klaga,hade något att göra på lektionen iaf...

Nu sitter jag bara här och tråkar, lyssnar på lykke li och önskar jag kunde ha mer livsglädje, men jag har lite iaf. Allting känns inte så jävla tungt längre.
Men några kilon hit och dit borde försvinna.

Promenaden hem från skolan är det bästa varje dag, då känner jag mig fri och det är mysigt när det är varmt ute och lyssnar på bra musik, det är det bästa på hela dagen,promenaden hem, friheten.
När man suttit inne i den där skolan hela dagen....

Suktar fortfarande efter en egen lägenhet, men när jag slutat skolan tänker jag skaffa en och då blir det myspys.

Jag glömmer Andreas mer och mer och det är massa skönt!
Men nästa gång jag blir tillsammans med någon ska jag varit vän med den innan och känna den väl. Jajemen.
För då kommer allt kanske gå mycket bättre,vad vet jag :).

malin

fast edith var rolig när hon gjorde den först, haha, värsta pantertanten!

2008-04-15    18:52:55    http://nancyisabitch.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback