Lev här och nu

2008-04-06 | 02:24:49 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Är egentligen alldeles för trött för att blogga, höll på somna på brux.
Var tråkiga timmar, fast det var roligt där också, men det var massa gamlingar, bla 3 st som kom framtill oss och var dryga, jävla dryga jävlar!

Dia psalma var klart bästa banden,hur bra som helst! Det var värt att vara där i  flera timmar för att se på Dia! :) Helt underbart som helst.
Nu sitter jag här trött med lite ångest och ska nog hoppa ner i sängen alldeles strax.
Längtar bara mer och mer efter Arvika just nu.
Försöker också glömma dig, men det är inte så lätt, när saker får mig att tänka på dig hela tiden,tankar som snurrar runt och jag ser dig bredvid. Men jag vet att det finns någon bättre än dig, jag vet det och jag ska hitta någon som bor i Ö-vik.

Men eftersom jag blir dumpad hela tiden, så vill jag inte ha något förhållande på länge, men samtidigt man ska våga också. Men först ska man bli vän med människan helt enkelt.
Men det är massa skönt att bara kunna vara fri också.

Nu ska jag hoppa ner i sängen och drömma konstiga drömmar, som jag gjort i flera veckor nu.
Godnatt.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback