Kaos med håret!

2008-04-05 | 12:50:17 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Grått hår och lite brunt i det, så jävla snyggt eller inte.
Ska cykla till Coop och köpa avfärning och brunfärg.
Ska på Dia psalma i kväll ska bli kul! :D

Men najsmajs på er, nu ska jag säga till pappa att han ska pumpa upp mina cykeldäck om han orkar.
PUSS!
Och fall jag får ordning på håret så ska jag vara snygg i kväll :*
Och den nästa jag blir tillsammans med ska jag vara kompis med innan, eller iaf ha träffat innan så man känner den väl, och vet om den personens bra och dåliga sidor.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback