I dag hatar jag mig själv

2008-04-02 | 11:29:03 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
jag vet jag är patetisk. I natt drömde jag helt jävla cp drömmar och det fortsätter ju efter jag vaknat och inte orkar gå till skolan
slå på mig i huvudet, jag är dålig.

Jag drömde att jag spydde och jag kände smaken i munnen i drömmen fräscht? Nej.
Jag drömde att jag var på något hem där det var massa psykiskt sjuka.
Jag drömde att vi var på skoltaket och det var konserter. Jag drömde att jag tappade en sko i vattnet.
Jag drömde att jag kramade Jens och jag drömde massa annat konstigt.
Psyket och spyan var väl värst..

Somnar så klart om och jag sov massa dåligt i natt och kunde inte somna, så jag orkade inte kliva upp och gå till skolan för att ha fucking kreativt skrivande, och massa andra ämnen ,prov som jag inte skulle ha klarat ändå, men vet inte när jag får göra det istället.
Glömmer sjukanmäla mig då jag somnar om ,hey jag är så bra.

I dag är en hatar mig själv dag typ.
Min syster kommer kalla mig för skolkare jag kommer säga,visst,visst.

Jag borde gå till skolan, jag vill samla kraft, hur fan får man kraft som man inte har?
Jag brukar ju vara så nöjd över mig själv när jag pallat alla dagar på en vecka liksom..
Så jag borde ha pallat idag och vart trött hela dagen i stället.
Mitt liv suger.

Fast i går pratade jag med gullet på msn och då blev jag på bra humör, fast sen när jag skulle sova så kunde jag inte låta bli att tänka så det snurrade massor i min skalle..
Min blogg är onödig jag vet, men jag skriver bara av mig.

Ibland så tänker jag bara, ska jag inte hoppa av skolan ändå och sluta kämpa? Sen blir svaret nej, för om jag hoppar av skolan kommer jag absolut inte kunna bli någonting alls, man behöver gymnasiebetyg för att kunna söka vidare och massa saker.
Så det är bara att härda.

image22

HEY! Sådär vill jag må, minns att jag mådde massa bra där. Maj förra året.


Jonas

Lisa, du kan läsa på komvux, eller så kan du gå allmän linje som du läser typ i två, ett år? Det finns massa alternativ om du inte pallar skolan något mera! Jag förstår dig precis, man orkar fan inte plugga och plugga hela tiden :(
Du ska veta att jag saknar min Lisa jättemycket :(

2008-04-02    14:39:17    http://taza.blogg.se
Alexandra

Jobbig dag :(( Krama!

2008-04-02    22:06:04    http://tiominuter.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback