Hon vinkar genom ett fönster

2008-04-28 | 21:59:16 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
"En gammal sång får en helt ny text
en äcklig röst som billig sex
& Jag har inga vänner kvar
Visst är livet underbart"


Kents låt Berg och Dalvana

Ska gå och kika på Hundra höjdare alldeles strax. Jag mår dåligt just nu för jag råkade se på en serie på 1:an som var bra fast såg inte hela avsnittet, men då började jag tänka på  när min mamma var psykiskt sjuk vilket gjorde mig gråtig.
Men jag hatar att inte bo i lägenhet själv,börjar bli less på att bo hemma nu faktiskt.
Visst det är inte röda rosor att flytta hemifrån man får ta massa ansvar. Men man får vara ensam hur mycket man vill och inga föräldrar som stör en.

Men nu ska jag gå och kika på hundra höjdare innan jag kryper ned i sängen.
Puss och Godnatt.

"Hon vinkar genom ett fönster
Hennes mun är som ett sår
så går hjärtat mitt sönder
Det har varit ett ensamt år
Jag ska aldrig ignorera dig igen
Jag ska aldrig ignorera kärleken
Mina nyårslöften"



Från låten cowboys.

Alejoandro M

Om jag flyttar till övik kan du visa massa fina mysiga picknick ställen och sånt!! :)
Och Kent är braaaa!

Ha det braa!

2008-04-28    23:11:24    http://tiominuter.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback