Helgens bästa

2008-04-26 | 16:36:33 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
synd att det är söndag i morgon, annars hade jag lätt hänkat på att åka till sthlm :D, fick ett erbjudande nyss haha, i smset stod det så här: Eyy,majs,offer här :], har inga behov av at t åka mot uppsalala/sthlm? (Kör ner men ej upp), en bil i morgonbitti och är själv i den, du får plats om du vill ^^, h0h0.

Roligaste smset på länge kanske. Var på saltmagasinet i dag och det var allmänt äckel där, det luktade äckligt och jag ville knappt ta i sakerna. Inte råga med det jag slog huvudet i det låga taket där också. I kväll blir det hamlet på tv. Dessutom påtal om ingenting har jag blivit mer och mer sugen på en tatuering ska göra en cupcakes rosa med ett körsbär på och jag tycker ju om att fika och färggladheten speglar ju mig.
Blir en panda någon gång framöver också.

Ser framemot att klippa mig också, det ska bli skönt att få kort lugg igen! Bara jag beställer klipptid någon gång, hehe, men har ju hela helgen på mig, då man kan beställa när som helst på internet.

Hoppas ni har en bra lördag! Min lördag är tråkig än  så länge men det bygger sig väl.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback