Godmorgon eller goddag

2008-04-06 | 12:39:44 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
sov gott i natt men drömde konstiga drömmar som vanligt, börjar bli en vana nu, inte ens kul att sova längre.
Har ångest över att jag inte vet när jag ska göra religonsprovet, men får göra det nästa tisdag, orkar inte göra det på tisdag.
Bara jag för det bortgjort så.
Blir tre slappa veckor nu massa skönt! <3

Ska snart äta frukost och sen bara slappa idag, som varje söndag,söndagar är slappdagarna! :D
I kväll är det Erik och Mackan helt bäst
Nu ska jag nog gå och käka frukost och sen slappa ännu mera :).



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback