"Du är sötare än alla bakelser som finns"

2008-04-24 | 12:58:39 | Direktlänk | | 3 Kommentarer

Vad får min internetvän allt i från? Det stämmer inte alls ju,verkligen inte :>.. Sitter ensam i biblioteket och börjar inte först 14.10, skönt att detta är sista slappveckan jobbigt med så långa håltimmar,jobbigt med ensamhet. Skönt med bra musik i sin mp3 iaf och sol.  Längtar till jag har slutat så jag kan promenera hem i den sköna solen!

Har bara slappat idag, då vi bara haft kör och historia, två lektioner woho och nu är klockan ett,drygt att vänta,vänta,vänta,vänta säger jag bara! Kan inte klockan gå lite snabbare va.

I morgon är det äntligen fredag och helg igen :D <3


Susanne

Jag tycker det stämmer väldigt bra det som din internetvän skriver! :*

2008-04-24    13:39:36    http://susannee.blogg.se
Jonas

Härda ut baby! Det är snart sommarlov! Bara en månad kvar nu typ! Så det kommer gå sjukt fort, veckorna bara rinner iväg nu för tiden hihi! :)

2008-04-24    18:12:03    http://taza.blogg.se
Engelsksommarraring

vad jag får det ifrån? bara att av se dig såklart^^

2008-04-24    21:45:35   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback