Då var de nästan som om glädjen inte fanns

2008-04-17 | 21:50:46 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Lyssnar på Lars Winnerbäck och han är lika underbar som vanligt. Mitt liv är innehållslöst och tråkigt. Jag är grinig och på dåligt humör just nu och ska nog hoppa i säng snart, men ska först göra riktigt choklad tror jag.

Umgicks med Susanne i går och det var lika trevligt som vanligt. I dag har jag gått på stan med min syster och det var mys,vi promenerade hem i det fina vädret och det var mycket trevligt. Såg även en bra barnteater på nola idag, den var mysig.

Jag har ingenting vettigt att tillföra förutom att mitt liv är tråkigt och jag orkar nog inte gå på sliperiet i morgon och jag har inte råd eller jag vet inte. Ska ju iaf på teater på lördag.

JAG VILL HA ARVIKA NU!jag längtar så jävla mycket och jag skulle behöva göra något roligt.
Vill träffa Jonas massor också, orka att allting ska kosta så jävla mycket pengar och om jag åker ned dit när jag fått mina pengarn, kommer alla pengar försvinna och jag kommer vara pank hela maj. Men då har jag iaf fått umgåtts med finaste vännen och så. Så det är nog värt det ändå. <3 <3
puss på jonas.

I morgon är det tre lektioner, sen är det bara en vecka till vi får slappa heh,sen börjar allvaret igen...

Mina ögon svider massa just nu och jag önskar jag kunde ha ett roligt liv och sådär.
 Mitt liv är rätt meningslöst må jag säga. Ibland så är det det iaf, när jag umgås med bra folk är mitt liv bra iaf.
I helgen ska jag försöka sälja sockar...
Godnatt.

Jonas

massa fler pussar på dig baby! :D
Jag saknar dig såååååå mycket!

2008-04-18    09:50:08    http://taza.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback