Cykeln är min vän

2008-04-28 | 16:15:22 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Cyklade snabbt hem och blev svettig och härlig heh. Blev glad över att pappa tagit med sig sockarna till jobbet idag, så jag får hoppas han får några sålda! Annars är det bara gå runt och sälja, men hoppas han säljer bort några!:)
Sitter bara nu och lyssnar på random musik på lastfm. Ska klippa mig på onsdag och det kommer bli bäst!
Har massa läxor och fördjupningar nu vilket suger, men det är ju för att det snart är sommarlov.

Historia: Fördjupning (Fast ska inte vara klart först om flera veckor)
Kultur historia: redovisning på måndag
K/M/M: undersöka hur jämställr hemma tills på måndag, massa enkelt
Engelska: En läxa fast det ska jag göra på onsdag innan jag träffar Susanne :) Så det är bortgjort
Kreativt skrivande: Ska vara klart 5 maj en novell. Men det är inte så svårt och ska fortsätta skriva på lektionen på onsdag.

Så det är inte så mycket  egentligen och det kommer gå snabbt bara när man  börjat och beta av det :), engelskan och K/M&M kommer bli enklast, eller engelskan är ju både svenska och engelska heh.
Har ju hela helgen på mig också så.

Ska bli riktigt skönt att klippa sig på onsdag må jag säga.
Fotade min byggnad idag handelsbanken som jag har på kulturhistorian och ska väl göra något coolt av det, eller iaf försöka göra någonting.

En mycket bra nyhet idag, det var inte bara katarinas fel det där med om att det skulle bli nedläggning, men det ska inte bli nedläggning nu och det har skickats mejl till alla syosar på grundskolan nu, så man får hoppas att det blir en klass till hösten , eller ja det måste det bli! Annars är det bara vi och det skulle vara lite tråkigt minsann.

Ska tatuera in en cupcakes på min handled eller någon annanstans minsann, har jag bestämt nu :) Det kommer nog bli bra!
Hoppas alla där ute har en bra måndag :).



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback