Allting trasigt ska bli helt

2008-04-10 | 22:16:49 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Allt ska bli helt, jag ska bli hel någon dag, någon vacker dag ska jag bli hel,hel,hel.

Allt är en strävan till att bli vacker.
Stod där framför spegeln och hatade allt.
Förutom brösten och nyckelbenen.
De tjocka låren, den där magen, de där kärlekshandtagen och de där eksemen.
Som försvinner på sommaren.
Allt är en strävan till att tycka om sig själv
Viktnedgång man vill alltid.
Snart cyklar man och då kanske några kilon försvinner eller när livet börjar om på nytt

Men det kommer det inte göra
I dag hatar jag allt på min kropp.

Men det finns såna dagar också när man inte alls tycker om sig själv.
Ska bli nyttig, okokokk.
Fruktfrukt, massa frukt och massa motion. MOTION.

Men bajs att jag skrev massa och sen försvann det.
Men idag är en dag när jag hatar allt.
Kul att det är bad i morgon också.
Stå där, gå där i bikini och känna sig fulast, ok man hoppar ned i bassängen på en gång.
Men duscha och massa människor ser en det är hemskt.

Jag vill ha arvika just nu.
Jag hatar att falla,falla, så här.
Jag vill komma upp på riktigt.
Vara glad och njuta över livet.

Jag måste skaffa självförtroende och självkänsla.
Börja tycka om mig själv mer. men hejhej.
Det är inte så jävla lätt.
Gör ju det vissa dagar,hejhej.

Men hejhej, fattar ingenting, ska nog gå till min säng och sova.
Jag skrev massor innan men såklart så försvann det, lyckat.

Man kommer aldrig bli nöjd med sig själv ändå.
Men jag vill vara nöjd och jag vill att mina lovehandles ska försvinna.

Lyssnar på mina älsklingar kent och tycker synd om mig själv,hej,hej.
Min blogg är tragisk.
Jag är  tragisk.
Jag ska börja om på nytt, men vet inte hur
Ska iaf ta bort helgon och mer.
Ska bara hänga på bloggen och skriva om mitt roliga liv,hejhej.
Eller inte.

Vågar du vara rädd spelas just nu med kent, den är bra <3<3<3.

Jag vill bara att livet ska vara bra.
Nej, eller jo
Fast mest av allt vill jag att snön ska försvinna.
Kul att han tagit bort den från sin dator, anorexigrejjen men jag raderar ju allt från mina mottagna filer så.
Får leta i mitt skåp i morgon och hemma.
Men har ju iaf skrivit massa på det jag börjat på nu, men jobbigt att göra helt nytt, men aja, det blir rätt bra ändå :)

I kväll är en kväll när jag hatar mig själv.
ARVIKA,ARVIKA,ARVIKA känns så långt borta, men då kommer jag vara lycklig.

Detta blogginlägg är det mest patetiska jag skrivit, eller jag vet inte, hela jag är väl patetisk just nu.
Tänker massa konstigheter, önskar jag kunde bli febrig tills i morgon, man ska ju inte vara hemma så att säga bara för att man är deppig, för då mår man inte bättre och man är ju lat och en skolkare enligt min syster om man är hemma och man kan inte berätta något för sina föräldrar.

Så jag ska klara två lektioner i morgon, hej slappa schemat hej.
Adios.

Btw kan bara inte skära bort allting som gör ont'?
Det vore bra.

Susanne

På arvika ska du och jag få känna oss hel och lycklig i några dagar.

2008-04-10    22:37:37    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback