Länge leve livet eller vad säger man?

2007-12-06 | 11:34:48 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag orkar verkligen inte, jag ville göra historie.provet idag så jag hade gjort bort det, men hon var sjuk. Måste göra kulturhistoria helvetet idag, kommer ta en jävla tid, dessutom har vi bad i morgon på skola, hatar,hatar.

Nu har jag lunchrast och jag är ensam igen,jag med mig själv,jag är ensammen i mig själv,gömd i mig själv. Jag är verkligen sådär att jag inte orkar. Jag vill må bra men jag kan verkligen inte.
Torsdagar är dryga, likaväl som alla andra dumma dagar? Tänk om livet blev bra en gång, då skulle jag bli glad.

Men jag är stolt över mig själv att jag spelade teater där i går, men jag orkar inte med mig själv. Oj,vad peppad jag är, oj vad glad jag är idag, verkligen.. Känns ju verkligen så. Känner mig verkligen usch idag.

Susanne

En vacker dag kommer vi bli lyckliga. Och jag hoppas den vackra dagen kommer snart så man slipper lida mer.

2007-12-06    21:36:26    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback