Kärlek, fylla år och snart ett halvår.

2014-09-18 | 19:31:00 | Direktlänk | Kärlek | 1 Kommentarer
" Men Lisa du måste ju tänka på att jag har aldrig köpt något till en tjej förut eller någon jag har vart kär i, jag får försöka komma på något bra"
 
Något sånt sa min pojkvän igår när jag försökte ge han ideer vad han skulle fixa till mig i present. Känner mig korkad som begär att jag ska få paket eller bli uppvaktad av honom på min dag. Det skulle ju egentligen bara räcka med en frukost på sängen eller att han gjorde frukost åt mig tills jag hade vaknat eller att han bara är så bra som han är. 
 
På midsommar skrev vi in på facebook att vi är ett par. Jag vet inte om vi räknar från det eller om vi räknar sen i slutet på mars, men om vi räknar från midsommar så firar jag och min pojk ett halvår på lördag. Tiden har gått sjukt fort sen jag träffade honom för första gången den andra mars på harrys och det slutade med att vi hånglade i min soffa samma kväll och tog en promenad några dar senare. Jag är så glad över att ha hittat en kille som jag får vara och kan vara mig själv med fullt ut. Som jag kan knasa mig med och han gillar mig ändå. Att han gillar mig än fast jag klantar mig hela tiden när jag är med honom, att han tycker jag är så snäll för att jag gör snälla saker ibland. 
 
Jag drömmer ibland att det tar slut emellan oss eller att vi bråkar och än fast vi kanske inte alltid är riktigt sams, så skulle det göra sjukt ont ifall det tog slut emellan oss. Vill inte ens tänka tanken. Så fin som han är.
 
 
En bild från när jag precis träffat min kärlek <3
 
 
 

lovisa

så fint inlägg. länge leve kärleken!

Svar: tack! ja kärleken är fin den!
Lisa

2014-09-22    23:22:59    http://polichinelle.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback