Söndagens klädsel

2011-05-29 | 21:14:33 | Direktlänk | Dagens outfit | 0 Kommentarer

Ja, jag lovar nån gång ska jag sluta titta ned! :). Idag promenixade jag först lite på stan med mina föräldrar, eller med mamma, pappa var på Classes en sväng hehe, fick en superfin sommarklänning och lite annat fint, det mesta var på rea iaf, jag har världens bästa mamma så är det bara, men har man lite pengar så får man vara lite bortskämd ibland, inte direkt som att jag sa att jag inte skulle betala det hehe. Sen var vi hos Farmor och fikade, efter det hämtade vi Sanna, åt middag och sen promenixade vi med Zoya inne i stan,trevlarns. Nu får jag se vad jag ägnar resten av kvällen åt.
Ps kom ihåg att tävla här:http://popflickan.blogg.se/2011/may/tavling.html#comment
Puss!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback