TÄVLING!

2011-05-23 | 17:59:16 | Direktlänk | Tips | 9 Kommentarer
Nu tänkte jag såhär. Eftersom jag har en massa saker som är osålda på tradera så tänkte jag vi anordnar en liten tävling där man får välja vad man vill vinna utav dessa saker och för att vara med i tävlingen så ska du berätta om något fint som hänt dig den senaste tiden så lottar jag ut några vinnare när det blivit tillräckligt många tävlande.
Sen lämna din emailadress  eller bloggadress så jag kan kontakta dig om du vinner.  Tävlingen avslutas nästa måndag.
Välj en sak som du skulle vilja ha om du vann :) och jag kommer nog dra tre vinnare eller så, så vinstchanserna är stora :). Tävla på nu! ;D
Kanske ett fint rosettdiadem?
Moby cd?
Kanske en whyte seeds singel?

Maja

Jag var med om en jättefin dag förra lördagen. Då träffade jag min bästa kompis och gick på secondhand-affärer och gick på stan. Efter det så gick vi och såg en bra film på bio och efter det så åkte vi hem till henne och såg på ESC och så sov jag över där :D

Det var en riktigt fin dag det <3



Om jag vinner så skulle jag vilja ha rosettdiademet.

Förresten, jag gillar verkligen din blogg! Den är jättemysig. Läser den varje vecka :) Kram!

2011-05-23    18:39:01   
ingrid

oh vad spännande och de rosa diademet såg riktigt tjusigt ut!

hmm, en fin sak som hänt mig på sistone..

Det var nog när jag frågade Alfons (andreas barn som är 2 år) ifall jag kunde få en kram när han skulle åka hem, då flög han på mig och gav världens bamsekram åsså sa jag att jag älskar honom och då fick jag världens blötpuss på kinden! :) han är så söt den dära lilla pojken!

2011-05-23    19:06:54    http://ingridoberg.blogspot.com
Sofia Schöön

Åh, jag skulle vilja ha diademet! (såklart...)

Mejl: [email protected]

2011-05-23    20:32:20    http://sofiazim.blogspot.com
Sofia Schöön

Haha, glömde ju viktigaste delen! Något fint som hänt mig... Jo, jag är ju i Stockholm och hälsar på min kompis, och eftersom jag fyller år snart har hon gjort en massa smycken till mig, och två handväskor! Bägge väskorna är blommiga, och så OTROLIGT fina! De gör mig glad. :)

2011-05-23    21:05:50    http://sofiazim.blogspot.com
catarina

sv. hihi tack<3. och du kan säkert baka såna där fina skapelser så duktig som du är :-D

2011-05-24    00:02:06    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
maja.

åh tack du!

2011-05-24    19:06:16    http://maajis.blogg.se/
Anna T

Åååh Moby skivan <3 :D



Något fint som nyligen hänt mig var när min senaste kortfilm hade smygpremiär i Stockholm :D.

Då var jag jätte nervös för att alla skulle tycka den var dålig och skratta där man inte skulle skratta och så, så jag satt och kallsvettades typ.



Men när den var slut så klappade alla händerna, sen fick jag gå ner och svara på frågor och då när jag satte mig ner i stolen igen så sa tjejen som satt bredvid mig ''Jävligt bra film!'' och då blev jag JÄTTEGLAD ^_^!! Sen blev jag jätteglad när alla mina kompisar fick se den med å tyckte den va bra ^^!



PUSS <3

2011-05-24    19:47:01    http://annatjernstroms.blogg.se/
Sofia

Min katt slickade och sög på mitt armband jättelänge och sen gick han iväg och tvättade sig för att sedan somna, precis som han gör när han är mätt. Det var ganska fint :)



Jag vill ha Negative CDn om du tycker mitt var finast haha :P

2011-05-24    22:24:28   
simone

vicka sköna foton :D

2011-05-25    10:40:39    http://simoneh.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback