En jättebra ansiktsmask

2010-03-07 | 23:48:47 | Direktlänk | Recept | 1 Kommentarer
No poo tips och trix!

En väldigt lätt och enkel men rengörande och mjukgörande
ansiktsmask:

En msk honung, en tsk jojobaolja (funkar såklart med
annan olja som raps eller olivolja också).

Blanda och massera in i ansiktet.
Låt sitta valfri tid, gärna 30 min.
Tvätta av med ljummet vatten och avsluta
med att blaska iskallt vatten i ansiktet för att
stänga igen porerna. Badda gärna in lite äppencidervinäger
blandat med kallt vatten också för att få bra pH- värde
i huden :)

Receptet på ansiktmasken är taget ifrån Lindas (namnet är klickbart)blogg och där kan ni titta in på hennes kategori no poo för där finns det massor utav bra grejor man kan göra! Ska testa den där hårinpackningen någon dag också som verkar himla bra och den här ansiktmasken var massa bra, man blev mjuk och len i hyn och den innehåller inte en massa skit som ansiktmasker man köper i affären som inte alls är något bra. Jag brukar bara ha blivit torr utav dem jag har köpt, men den här blev jag mjuk och len utav! :)

Linda

Vad bra att du gillade den och kul att du länkar till mig ;) Ska testa fler ansiktsmasker och lägga upp också, det är dom som brukar va populärast :)



2010-03-08    09:41:42    http://taggtroden.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback