Jag och den där killen på Urkult 07

2009-11-11 | 22:07:51 | Direktlänk | Sommarminnen | 4 Kommentarer
Det var Urkultdags igen och självklart skulle jag dit. Susanne var där och min kompis Anne som jag hade då var där, Sanna var där, allt var fint. Anne hade en kompis som hade några kompisar. En var en kille som var jättesnygg. Vi började hångla och hånglade överallt med varandra. Hur mycket som helst och det var underbart. Jag kände mig omtyckt och vi sa väl egentligen inte så mycket till varandra. Visst pratade vi. Men det var mest hångelhångel. Det var ju så spännande. När man bara var 16 år och inte hade hunnit hångla så mycket ännu. Han sa att jag var den bästa han hade hånglat med och självklart blev jag glad. Jag ville sova med honom på natten där. Men problemet var att jag hade en syster i mitt tält och då kan man ju inte sova med någon fin kille. När jag skulle åka hem på söndagen, så gick jag in i huset där han sov och smekte hans mysiga hår.

Sen sågs vi i Härnösand på hösten och det var gosigt. Fast han ville ha sex med mig och jag ville inte ligga med honom. Jag var rädd och osäker. Ska man ha sex med någon för första gången ska det verkligen kännas rätt och det gjorde det ett halvår senare med en person som jag höll kär. Den här killen blev jag intresserad utav, men han var inte kär i mig. Så det var bara att förtränga honom. Sen när vi träffades på Urkult ett år senare, så dissade jag honom för då hade jag ju fina Busskompis att gosa med.

Sandie

Där ser man =)

2009-11-12    08:53:03    http://chipset.webblogg.se/
Daniel

Vilka minnen!



Vad säkert ment to be att ni två inte skulle vara gjorda för varann!

2009-11-12    11:40:32    http://danielfagerholm.webblogg.se/
Erika

Tisdag utanför gallerian blir finemang =)

2009-11-12    17:08:50    http://morgondimma.blogg.se/
Becca

Å jag vill också hångla :) ska jag berätta en pinsam sak... Jag har aldrig hånglat.

Känner att det börjar bli dags nu :P



MYs mys

2009-11-12    18:12:02    http://beccatroll.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback