Tacolåda

2009-02-13 | 23:10:19 | Direktlänk | Recept | 1 Kommentarer

Ingredienser:

200g philadelphiaost

2 dl Creme Fraiche

Ca 1/2 kg soyafärs

1 påse tacokrydda

1 burk krossade tomater

lite riven ost

Bryn soyafärsen och blanda i påsen med tacokrydda. Följ anvisningarna på påsen. Blanda philadelphiaost och creme fraiche. Bred ut krämen på botten av en ugnsäker form. Slå veggieröran på ostkrämen. Häll över en burk krossade tomater. Grädda i 225 grader till den är genomvarm och osten har fått färg. Ca 15-20 minuter. Servera med tacochips och sallad eller ris. Men man kan ju även ha tacochips i botten utav ugnsformen.

Det ser kanske inte så gott ut, för mat har en förmåga att inte se så gott ut på bild. Men det är sjukt gott!

Smaklig måltid!


panda

åh, det är typ min favoritmat! så himlans gottigt är det! det måste vi äta när vi nån gång ses! hihi pusss <3

2009-02-14    20:38:26    http://pandawhore.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback