Söndag

2014-05-04 | 19:55:33 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Har haft en toppen bra helg med bra musik, god mat, ett glas vin, gott te, mys på balkongen och har gjort balkongen fin och gosat massor med han som jag gillar massor, som tiden går fort med och det känns ganska fantastiskt att få vara riktigt kär i någon efter fyra år som singel och vi tar det långsamt fram och jag hoppas detta kommer bli en fin sommar och vår. Längtar redan tills jag ska träffa honom igen. Är sjukt glad över att ha hittat någon som är som jag, som kan säga knäppa saker, som jag kan öppna mig för, säga vad som helst med, ja någon som är lik mig helt enkelt, än fast vi är olika också, men det måste man ju vara. Fint är det.

freja

åh så fint! så himla outhärdligt att behöva vänta! men pirrigt också!

Svar: Tack :) Hihi ja det är fint!
Lisa

2014-05-09    02:03:42    http://bomullsdrommar.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback