Fint och tankar.

2014-05-12 | 20:47:01 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Just nu är helgerna aldrig innehållslösa och jag har alltid något att göra. Jag sover länge och vaknar jag tidigt så ligger vi kvar i sängen och myser och äter lyxig frukost. Har nog aldrig ätit såhär bra helgfrukostar förut, i lördags bakade jag scones till frukost och igår blev det äggmackor och yoghurt med bär och banan. Såg på film, han hjälpte mig att bära tvätten och fixa all tvätt. Jag bakade chokladbollar, vi satt på balkongen i solen och fikade, tog en promenad med min systers hund och idag är jag bara så trött. Skulle vilja ha orken till en massa saker, men nätter man sovit sisådär kan man inte ha någon större energi efter jobbet. Skulle vilja ha energi till att skriva brev och att promenixa på stan och shoppa lite nödvändigheter, men någon gång så. I morgon ska jag på teater med mamma och se glada hudik gänget, det blir skoj. Till helgen ska jag jobba, hoppas det inte blir hela helgen bara. Men nu ska jag sova bra hoppas jag och jag vågar inte tänka långt framåt, utan tar en dag i taget. Jag hoppas han vill ha kvar mig över sommaren i alla fall, är så rädd för att han ska tröttna på mig. Men varför ska man tänka så, när man kan njuta av nuet istället och av att få kramas med någon fin. 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback